سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیرگاه
هر کس را سر انجامى است ، شیرین و یا تلخکامى است . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   میچکا  

دوشنبه 89 آبان 10  11:3 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

هر وقت چند روزی هوا صاف و آفتابی باشد ، آب رودها و دره ها هم صاف و زلال میشود.

این روزها اگر کسی سوار بر قدمهای استوار خود شود و پای در بازار عشق طبیعت گذارد ، و اگر گذرش بر بالین یکی از چشمه ها و یا دره های جنگل بیافتد ، می بیند که آب از خود هیچ نمی گوید و تنها مسافران خود را که در قلب خود جای داده نشان می دهد.

آب که زلال شد فقط از دیگران می گوید و بجای عکس رخش ، نقش و نگار روی زیبای شما را نشان می دهد.

چقدر آب زلال دوست داشتنی ست.

آدمی نیز اگر به مرز انسان کامل برسد ، دیگر خودی برایش نمی ماند تنها دست نوازشش بر دیگران می ماند.

انسان که زلال شد همه را سیراب می کند و پای هر نهال یا درخت کهنسالی که خانه کند ، شاخ و برگش را افزون و میوه اش را آب دار می کند.

دیگر نوری که از جانب خداوند به او می تابد را در خود نگه نمی دارد و با عبور از خود به مسافران هم قطاران خود میرساند.

ای کاش ما هم چون آب زلال شویم .


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 اردیبهشت 1
امروز:   3 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
آشنایی با من
شیرگاه
میچکا
من عاشق طبیعت زیبا و زیبائی هستم و دلم میخواهد همه با هم مثل طبیعت زیبای شیرگاه در کنار هم زیبا باشند. انشاءالله
لوگوی خودم
شیرگاه
اوقات شرعی
آوای آشنا
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com