سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیرگاه
[ جنایتکارى را نزد او آوردند و گروهى فرومایگان با وى بودند ، فرمود : ] خوش مباد چهره‏هایى که جز به هنگام زشتى و شر دیده نشود . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   میچکا  

جمعه 89 آبان 14  10:1 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اوایل انقلاب وقتی منافقین از درب پشتی سپاه پاسداران شهر دل انگیز شیرگاه حمله کردند و شبانه خواستند به اهداف پست و مزدورانه خود برسند،  مردم از اطرف شهر که صدای تیراندازی را شنیدند بطرف شهر رفتند.

از همان جا بود که دشمن فهمید این مردم دیگر مردم روزگار خواری پادشاهی نیست که تن به ذلت و خفت دهد.

شهید داوودیان و شهید دوستعلی زاده نیز در این حمله منافقین به شهادت رسیدند. بگفته شاهدان وقتی منافقان کلید اسلحه خانه را خواستند این دو شهید بزرگوار امتناع کردند و آن منافقان دشمن صفت برای فرار از این شکست هر دوی این بزرگواران را بشهادت رساندند.

در فتنه 88 هم منافقان دوباره دچار توهم شدند ولی خیلی زود فهمیدند دیگر عمرشان بسر آمده و جز خود بدبختشان و عده ای جاهل بی ایمان ، کسی دور و بر آنها نیست.

خوشا به سعادت شهدا


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 14
امروز:   2 بازدید
دیروز:   2  بازدید
فهرست
آشنایی با من
شیرگاه
میچکا
من عاشق طبیعت زیبا و زیبائی هستم و دلم میخواهد همه با هم مثل طبیعت زیبای شیرگاه در کنار هم زیبا باشند. انشاءالله
لوگوی خودم
شیرگاه
اوقات شرعی
آوای آشنا
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com