سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیرگاه
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   میچکا  

دوشنبه 89 آبان 17  12:33 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سبز و جنبش سبز یعنی پیروی از خط سرخ عاشورا
یعنی راه رفتن توی جاده ولایت
توی کوچه های ولایت فقیه.
من تازه اینها رو فهمیدم  و مدیون دروغها و گرگ صفتی های موسوی و دار و دسته اش هستم که روزی من را هم می خواستند با خود غرق کنند ولی خدای من دست نحیفم را رها نکرد.
سبز موسوی چه سبزی ست که همه زردهای دنیا و همه وحشیهای روزگار برایش کف می زنند و جایزه اش می دهند.
سبز امریکائی برای خودتان
ما بدنبال سبز مهدوی بودیم و هستیم.
علمدار سبز ما یعنی: آقا خامنه ای
منبع:  وبلاگ سبز ایران

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 اردیبهشت 15
امروز:   13 بازدید
دیروز:   10  بازدید
فهرست
آشنایی با من
شیرگاه
میچکا
من عاشق طبیعت زیبا و زیبائی هستم و دلم میخواهد همه با هم مثل طبیعت زیبای شیرگاه در کنار هم زیبا باشند. انشاءالله
لوگوی خودم
شیرگاه
اوقات شرعی
آوای آشنا
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com